De wereld van lerend spelen en spelend leren. De wereld waarin het ontdekkende kind een leergierig kind wordt.

Ons fonkelnieuwe schoolgebouw biedt leerlingen een warme en veilige plek. We zijn er trots op! Neem alleen al de brede trap, die het centrum is van ontmoeting. Op de tweede verdieping zitten de lokalen van de bovenbouw, beneden zit de onderbouw. Tussendoor is er volop gelegenheid voor ouders en kinderen om elkaar en docenten te ontmoeten. De aula biedt ruimte aan een peuterspeelzaal en de buitenschoolse opvang (bso) van stichting BijdeHand. We kunnen er spelen, bewegen en voorstellingen geven.

De vele transparante wanden in ons gebouw zorgen voor openheid. De muren zijn veelkleurig, net als de kinderen. Iedereen is anders en kan bij Onze Wereld zijn of haar individuele vaardigheden ontwikkelen. Zo maken we samen de wereld mooier.
Ja, we zijn trots op onze talenten! Ze lichten op als briljanten, net als de glimmende stenen in de muren van ons gebouw.