Samen met ouders op weg naar resultaat

Samen met ouders
op weg naar resultaat

Samen met de nieuwste
leermiddelen aan het werk

Samen met plezier
volop in beweging

Samen ondernemend
en modern voorbereiden
op de toekomst

Samen de maatschappij
vol vertrouwen tegemoet

U kunt erop vertrouwen dat de school zorgvuldig met uw belangen omgaat. Toch kan het voorkomen dat u tijdens contacten met de school niet helemaal tevreden bent over de gang van zaken. In dat geval is het belangrijk dit direct aan de juiste persoon binnen de school bekend te maken. Wanneer de problemen ernstiger zijn en een oplossing via overleg niet goed denkbaar is, kunt u gebruik maken van de klachtenregeling.

  • Als u klachten heeft over een leerkracht van de school, probeert u eerst de klacht op te lossen met de betreffende leerkracht. Lukt dit niet, dan neemt u contact op met de directeur van de school.
  • Hebt u andere klachten over de school, dan neemt u eerst contact op met de directeur van de school.
  • Als u in vertrouwen wilt spreken over een klacht kunt u contact opnemen met de contactpersoon van de school, Mevr. S. Kruijs. U kunt haar bereiken via het schooltelefoonnummer 010-4205293.
  • Als u daarna vindt dat de school uw klacht niet serieus neemt of niet goed oplost, kunt u contact opnemen met het bestuur van de Stichting, vertegenwoordigd door Dhr. K. Schouten. Hij is te bereiken via 010-4125101.
  • Als dan uw klacht nog niet naar tevredenheid is behandeld kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de landelijke klachtencommissie. Adres: Landelijke Klachtencommissie PO/VO/BVE, Postbus 82324, 2508 EH Den Haag.
5-stappenplan bij klachten

Stap 1: u probeert een probleem samen met de leerkracht of de directie op te lossen.
Stap 2: u schakelt de contactpersoon van de school in.
Stap 3: u dient uw klacht in bij het bestuur van de stichting.
Stap 4: u dient uw klacht in bij de externe vertrouwenspersoon van de stichting.
Stap 5: u dient uw klacht schriftelijk in bij de landelijke klachtencommissie.
Op de website kunt u de actuele klachtenprocedure inzien.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw cookie-instellingen te wijzigen of als u hieronder op "Accepteren" klikt, stemt u daarmee in.

Sluiten