CBS Onze Wereld GOED!

CBS Onze Wereld heeft van de inspectie van het onderwijs de waardering GOED gekregen!

Samen kleuren wij onze wereld is het motto van onze school. En niet voor niets: Ouders en kinderen ervaren dat er met plezier geleerd wordt. Kinderen worden hier echt gezien. Zowel kinderen als medewerkers weten waar ze staan, waar ze naar toe willen en hoe ze daar moeten komen.

De inspectie was onder de indruk van het zicht wat wij hebben op de ontwikkeling van de leerlingen, kwaliteitscultuur en kwaliteitszorg. Dit alles in een veilige leeromgeving. Daar kregen we dan ook het oordeel GOED op.

De toekenning van het predicaat GOED betekent dat de basiskwaliteit van onze school dik op orde is en de school (eigen) ambities heeft geformuleerd die ze in de praktijk overtuigend waarmaakt. Het is een erkenning voor kwaliteit en geeft een compliment aan iedereen die bijdraagt aan die kwaliteit: de leerlingen, het team, de ouder en het bestuur.

CBS Onze Wereld mag zich met recht en trots een GOEDE school noemen!