Kindereboekenweek

Op woensdag 2 oktober zijn wij weer gestart met de Kinderboekenweek met als thema Lekker Eigenwijs!
De juffen en meesters en een heleboel leerlingen waren Lekker Eigenwijs (ver-)gekleed!
Voor alle leerlingen is er een speurtocht uitgezet binnen de school, een aantal groepen hebben het antwoord al gevonden, leuk!
In de schoolbibliotheek stonden de leerlingen voor een verassing;
‘He, juf!’ ‘Waarom zijn alle boeken ingepakt?’ Om het lezen te bevorderen krijgen ze een ingepakt boek, zo weten ze niet wat ze de komende twee weken gaan lezen. Nu komen ze erachter dat andere boeken misschien ook wel heel leuk zijn, of niet natuurlijk, maar dat mogen ze komen vertellen! Speciale dank aan de biebmoeders en oma!
(Voor)lezen staat centraal deze week en hoe leuk is het om in een gezellig hoekje voorgelezen te worden?